Два заседания одной сессии успел провести новый депутатский корпус Цюрупинского городского совета. Но местные жители, желающие поприсутствовать на ней, этого сделать не смогли. А все почему? Потому что на сайте мэрии — ни слова о предстоящих сессиях. Что? Где? Когда?
Получается, все то, чего так яростно добивался Воронов-блогер от прошлого созыва народных избранников, сам же Воронов-мэр и не выполняет.
При этом, в горсовет были назначены люди на ключевые должности — заместители, архитекторы, секретари. Но о кандидатах — не было ни единого проекта решения: что в официальном рупоре мэрии, что в блоге градоначальника-графомана! Ни тебе биографий, ни тебе фотографий…
Хотелось бы напомнить новоизбранному мэру о том, что гласность в органах власти была задекларирована ним в предвыборной программе. На деле же получилось совершенно иначе.
Кроме этого, Воронов обещал сделать заседания сессии настолько публичными, что посмотреть на них можно будет даже в прямой трансляции в интернете. Уже смотрим…
Следует акцентировать вот на чем. Если новому мэру так за*адло выполнять свою же предвыборную программу, то пусть хотя бы начнет исполнять Закон Украины «Про доступ к публичной информации». В частности Статья 15 его гласит:
1. Розпорядники інформації зобов’язані оприлюднювати:
1) інформацію про організаційну структуру, місію, функції, повноваження,
основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та
обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо);
2) нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім
внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що
підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади
діяльності;
3) перелік та умови отримання послуг, що надаються цими органами, форми і
зразки документів, правила їх заповнення;
4) порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень
розпорядників інформації, дій чи бездіяльності;
5) інформацію про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник;
5-1) перелік наборів даних, що оприлюднюються у формі відкритих даних;
{Частину першу статті 15 доповнено пунктом 5-1 згідно із Законом №
319-VIII від 09.04.2015}
6) інформацію про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість
може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію
повноважень розпорядника інформації;
7) плани проведення та порядок денний своїх відкритих засідань;
8) розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки
установи;
9) загальні правила роботи установи, правила внутрішнього трудового
розпорядку;
10) звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію;
11) інформацію про діяльність суб’єктів владних повноважень, а саме про:
їхні місцезнаходження, поштову адресу, номери засобів зв’язку, адреси
офіційного веб-сайту та електронної пошти;
прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси
електронної пошти керівника органу та його заступників, а також керівників
структурних та регіональних підрозділів, основні функції структурних та
регіональних підрозділів, крім випадків, коли ці відомості належать до
інформації з обмеженим доступом;
розклад роботи та графік прийому громадян;
вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;
перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, необхідних для
надання послуг, правила їх оформлення;
перелік і службові номери засобів зв’язку підприємств, установ та
організацій, що належать до сфери їх управління, та їх керівників, крім
підприємств, установ та організацій, створених з метою конспірації,
оперативно-розшукової або контррозвідувальної діяльності;
порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень
суб’єктів владних повноважень, їх дій чи бездіяльності;
систему обліку, види інформації, якою володіє суб’єкт владних повноважень;
12) іншу інформацію про діяльність суб’єктів владних повноважень, порядок
обов’язкового оприлюднення якої встановлений законом.
2. Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, підлягає
обов’язковому оприлюдненню невідкладно, але не пізніше п’яти робочих днів
з дня затвердження документа. У разі наявності у розпорядника інформації
офіційного веб-сайту така інформація оприлюднюється на веб-сайті із
зазначенням дати оприлюднення документа і дати оновлення інформації.
3. Проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого
самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються
ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою
прийняття.
4. Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що
загрожують життю, здоров’ю та/або майну осіб, і про заходи, які
застосовуються у зв’язку з цим.
Так что извольте-с!
4 Comments
Зуб
Хіба тільки відсутність гласності? Діма сєпара в зами протягнув і сцикуни -депутати ручки підняли, щоб доцю чи жіночку не вигнали з роботи.
Борис Александрович
В самую точку.
александр
дима приверженец путина. сепар и украинонофоб. Ни о какой гласности речи не может при таком подонке не может идти