Як свідчать дані аналізу надходження звернень громадян за територіальною ознакою, упродовж звітного періоду найбільше звернень надійшло від жителів таких районів та міст області: м. Херсон (1382, або 48,4% від загальної кількості звернень), Олешківський район (214, або 7,5%), Білозерський район (141, або 4,9%), м. Каховка (118, або 4,1%), Чаплинський район (111, або 3,9%). з Найменше звернень отримано від мешканців Верхньорогачицького та Іванівського районів — по 16, Нижньосірогозького — 17, Високопільського — 22, Горностаївського району — 3 1 . Протягом звітного періоду до обласної державної адміністрації повторні звернення громадян не надходили, що свідчить про системність роботи з підготовки та надання якісних відповідей виконавцями. Найбільш актуальними питаннями серед порушених громадянами були такі: соціального захисту населення — 2054 питання, що складає 68,1% від загальної кількості порушених питань, екології та природних ресурсів — 202, або 6,7%, і комунального господарства — 120, або 4%.